facebook

Wzmocnienie podłoża w podtorzu kolejowym

WZMOCNIENIE PODTORZA KOLEJOWEGO DLA ROZBUDOWY INFRASTRUKTURY KOLEJOWEJ W PORCIE SZCZECIN

            Podłoże na terenach portowych budują przede wszystkim torfy i namuły pokryte średnio 3 metrową warstwą piasków pochodzących z narefulowania.Miąższości gruntów organicznych dochodzą tutaj do 8,0 m. Nośność takiego podłoża wynosi 15 – 20 kPa. W tej sytuacji ze względu na zbyt małą nośność podłoża posadowienie konstrukcji kolejowych na tym terenie przyjęto za pośrednictwem wzmocnienia geotkaninami i geokomórkami.

 

cały artykuł: Wzmocnienie podłoża w podtorzu kolejowym.pdf

 
© 2019 INŻYNIERIA ŚRODOWISKA PIOTR JERMOŁOWICZ

Strona korzysta z plików cookie

w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zrozumiałem